Dołącz do nas

Jeśli chcesz współpracować na unikalnych zasadach
i mieć realny wpływ na działanie firmy – zapraszamy!

INWI – razem budujemy Firmę nowej generacji

Jesteśmy zespołem ekspertów z zakresu nieruchomości, architektury, urbanistyki, budownictwa, geodezji,
rzeczoznawstwa majątkowego, finansów i IT.

Nasza firma chce powiększyć swoje szeregi o nowych specjalistów. Stosujemy nowatorski model, w którym będziesz mógł współpracować z nami na unikalnych zasadach i w oparciu o nasze wartości.

Poznaj nasze założenia

1. Pracujemy jak właściciele i stajemy się właścicielami

Przedsiębiorczość, zaangażowanie, odpowiedzialność i poczucie budowania wspólnej wartości to fundamenty INWI. Każdy współpracownik, niezależnie od poziomu stanowiska, może stać się udziałowcem – i to bez wkładu kapitałowego. Warunkiem jest odpowiedni staż, wyniki i zaangażowanie. Ponadto, każdy może uczestniczyć w spotkaniach strategicznych i konsultacjach zespołowych, podczas których wszystkie pomysły i uwagi są mile widziane. Liczymy się z każdym głosem – niezmiernie cenimy sobie inicjatywę i kreatywność.

2. Wysoka efektywność dzięki kameralnej skali

U nas spotkasz się z płaską strukturą organizacyjną, która realnie przekłada się na korzyści operacyjne i swobodę w działaniu. Dzięki szybkim procesom decyzyjnym oraz małemu i dobrze wyspecjalizowanemu zespołowi generujemy znaczącą wartość dodaną dla Klientów. Stawiając na kooperację i proaktywność delegujemy procesy decyzyjne. Staramy się ograniczać do minimum procedury. Dajemy każdemu w zespole decyzyjność i siłę sprawczą, co przekłada się na zaangażowanie i satysfakcję ze współpracy.

3. Zespół jako cel strategiczny numer 1

Fundamentem budowania relacji wewnątrz INWI jak i poza nią jest filozofia „win-win”. Nasza Firma jest dla nas. Dlatego pracujemy razem, wymagamy od siebie, dzielimy się efektami naszej pracy i cieszymy się ze wspólnych sukcesów. Wierzymy, że świadomość bezpośredniego wpływu na rezultaty firmy buduje poczucie przynależności i motywację. INWI to idealne miejsce dla osób ambitnych, które nie boją się wykazywać inicjatywę i brać odpowiedzialności za podejmowane decyzje.

4. Perspektywy osobistego rozwoju

Oferujemy możliwość prowadzenia własnych projektów oraz naukę pod okiem współpracowników z ponad 15-letnim doświadczeniem na rynku. Pozwala to w szybkim czasie nabywać nową wiedzę i umiejętności. Zapewniamy niezbędne szkolenia i kursy – tutaj doceniamy inicjatywę i Twoje propozycje. Nasze środowisko jest silnie prorozwojowe. Ponadto, raz na kwartał spotykamy się z różnymi ekspertami z branży.

5. Elastyczność

W INWI uważamy, że dając minimum ograniczeń możemy liczyć na maksimum motywacji i energii. Tworzymy nowe, własne, lepsze standardy dostosowane do potrzeb naszych współpracowników. Czas i miejsce pracy są elastyczne, a nadliczbowe godziny wynagradzamy. Dajemy możliwość wzięcia urlopu bez limitu, co oznacza wolne na dłuższy okres niż standardowe 26 dni. Możesz w tym czasie, np. odbyć podróż życia lub poświęcić się rodzinie.

6. Atmosfera i warunki współpracy

Najważniejsze, aby każdy w INWI czuł się komfortowo, a relacje międzyludzkie były silne i szczere. Uważamy, że zgrany zespół jest gwarancją sukcesu i dobrego samopoczucia. Wspólnie budujemy poczucie przynależności do naszej organizacji. Celebrujemy wszystkie, nawet niewielkie sukcesy, co silnie nas integruje i doceniamy każdy wkład. Nasze biuro znajduje się w samym centrum Mokotowa, 5 minut spacerem od stacji metra Racławicka. Z powodzeniem stosujemy hybrydowy model pracy tj. stacjonarnie i zdalnie.

Nasze biuro, INWILLA, mieści się przy ulicy Jana Czeczota 9 w zielonym zaciszu Starego Mokotowa w odległości pięciominutowego spaceru od stacji metra Racławicka.

Na najniższej kondygnacji INWILLI zaplanowano strefę sportową. Do użytku wszystkich najemców dostępne są sprzęty treningowe. Biegacze skorzystają z bieżni, amatorów sportów siłowych zadowoli strefa wolnych ciężarów, a dla fanów jogi i medytacji przygotowano odpowiednie akcesoria.

Wspólne zajęcia jogi i medytacji odbywają się także w ogrodzie lub na przestronnym tarasie. Rosnąca tu egzotyczna palma nadaje miejscu egzotycznego charakteru.

Na parterze budynku znajduje się przestronna kuchnia zaopatrzona w kawę i herbatę wysokiej jakości, ekologiczne, świeżo wyciskane soki i zdrowie przekąski. Na tym samym poziomie znajduje się dostępna dla wszystkich duża sala konferencyjna.

Z biura na parterze jest wyjście na ogród gdzie kwitną magnolie, rosną ozdobne krzewy i kwiaty. Taras to miejsce ze stołem, leżakami, przestrzenią do relaksu oraz grillem. Tu INWI planuje spotkania integracyjne.

Na najwyższym, drugim piętrze zaplanowano strefę ciszy z luksusowym fotelem masującym, miejscem do medytacji i sofą na tak zwany „power nap”.

Aktualnie poszukujemy do zespołu

Dyrektor Inwestycyjny
Warszawa
+
-
Firma:
INWI sp. z o.o.
Miejsce:
Warszawa
Zadania:
  • Identyfikowanie projektów inwestycyjnych położonych w Polsce, w połączeniu ze strategią INWI
  • Zaangażowanie w różne transakcje inwestycyjne: budynki magazynowe, produkcyjne, biurowe, handlowe i inne
  • Szczególny nacisk na transakcje typu Sale and Leaseback
  • Wspieranie procesu kupna lub sprzedaży, aby zapewnić terminową i sprawną realizację transakcji
  • Modelowanie finansowe i biznesowe w celu oceny opłacalności inwestycji
  • Przygotowywanie memorandum inwestycyjnych
  • Tworzenie, aktualizowanie i utrzymywanie bazy danych
  • Koordynacja procesu due diligence (techniczny, prawny, finansowy, środowiskowy, podatkowy)
Poszukiwany profil:
  • Konkretne sukcesy w dziedzinie sprzedaży
  • 2 lata doświadczenia w wycenie inwestycji, rynkach kapitałowych lub M&A
  • Znajomość polskiego rynku nieruchomości komercyjnych
  • Biegła znajomość języka angielskiego (min. C1)
  • Umiejętności analityczne i przywiązywanie uwagi do szczegółów
  • Proaktywne podejście
  • Znakomite umiejętności komunikacji, otwartość umysłu i umiejętność pracy w zespole
Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, plan premiowy i możliwe udziały w Firmie już po 2 latach współpracy
  • Nowoczesne biuro zlokalizowane w centrum Warszawy
  • Realny wpływ na decyzje biznesowe w rozwijającej się marce z konkretnymi osiągnięciami przez ostatnie 4 lata
  • Wspólne budowanie Firmy nowej generacji
Uwagi:

Osoby zainteresowane proszone są o kierowanie cv na adres: info@inwi.pl

Prosimy o zamieszczenie w CV następującej klauzuli:

Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. A Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE: wyrażam zgodę na przetwarzanie przez INWI Development sp. z o.o. moich danych osobowych na potrzeby udziału w procesie rekrutacyjnym na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Junior Land Development Specialist / Asystent działu rozwoju nieruchomości
Warszawa
+
-
Firma:
INWI sp. z o.o.
Miejsce:
Warszawa
Zadania:
  • Przygotowanie gruntów i budynków pod inwestycje zgodnie z założoną strategią firmy,
  • Wsparcie zespołu w przygotowywaniu biznesplanów: koncepcji / audytów/ harmonogramów / budżetu,
  • Nawiązywanie kontaktów i rozmowa z klientem, w tym inicjowanie pierwszego kontaktu,
  • Przygotowywanie specjalistycznych prezentacji, opracowań i zestawień,
  • Analiza uwarunkowań planistycznych, budowlanych, badanie stanu prawnego i technicznego nieruchomości,
  • Przygotowywanie wniosków i wystąpień do organów administracji publicznej wg wytycznych,
  • Uzyskiwanie pism, zaświadczeń i decyzji administracyjnych,
  • Przygotowanie ofert i umów,
  • Monitorowanie rynku nieruchomości,
  • Bieżąca współpraca z architektem oraz development managerem i realizacja powierzonych zadań
Poszukiwany profil:
  • Zainteresowanie branżą nieruchomości oraz rynkiem finansowym,
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe z dziedziny budownictwa, nieruchomości, geodezji, gospodarki przestrzennej lub pokrewnej,
  • Podstawowa znajomość zagadnień z zakresu gospodarki nieruchomościami, planowania przestrzennego i budownictwa,
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i interpersonalne,
  • Dokładność i systematyczność
  • Zaangażowanie, komunikatywność oraz nastawienie na rozwój,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2,
  • Prawo jazdy kat. B (opcjonalnie),
  • Doświadczenie w branży nieruchomości będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
  • Uczestnictwo w projektach deweloperskich i inwestycyjnych,
  • Możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia zawodowego i podniesienia kwalifikacji w rozwijającej się firmie w branży nieruchomości,
  • Pracę w kameralnym i cichym biurze z ogrodem w pobliżu stacji metra Racławicka,
  • Laptop i telefon służbowy,
  • Spotkania integracyjne
  • Elastyczne godziny współpracy – w tygodniu i w weekendy, dopuszczalna współpraca zdalna,
  • Możliwość doskonalenia swoich umiejętności i zdobywania nowych doświadczeń,
  • Miła atmosfera i wsparcie zgranego zespołu,
  • Atrakcyjny system wynagrodzeń,
  • Współpraca na unikalnych zasadach (opis powyżej).
Uwagi:

Osoby zainteresowane proszone są o kierowanie cv na adres: info@inwi.pl

Prosimy o zamieszczenie w CV następującej klauzuli:

Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. A Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE: wyrażam zgodę na przetwarzanie przez INWI Development sp. z o.o. moich danych osobowych na potrzeby udziału w procesie rekrutacyjnym na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Land Acquisition Manager
Warszawa
+
-
Firma:
INWI sp. z o.o.
Miejsce:
Warszawa
Zadania:
  • Pozyskiwanie gruntów pod inwestycje zgodnie z założoną strategią (w tym czynności w terenie)
  • Przygotowywanie biznesplanów: koncepcja / audyt / harmonogram / budżet
  • Negocjacje
  • Przygotowywanie umów przedwstępnych sprzedaży gruntów
  • Uzyskiwanie decyzji administracyjnych
Poszukiwany profil:
  • 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe z dziedziny zarządzania projektami, prawa, finansów, budownictwa, nieruchomości, gospodarki przestrzennej lub pokrewnej
  • Doświadczenie w prowadzeniu negocjacji i utrzymywaniu relacji z klientem
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i interpersonalne
  • Zaangażowanie, komunikatywność oraz chęć uczenia się i dzielenia wiedzą
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2
Oferujemy:
  • Uczestnictwo w projektach deweloperskich i inwestycyjnych
  • Współpracę w przyjaznym środowisku, w kameralnym i cichym biurze z ogrodem w pobliżu metra Racławicka,
  • Elastyczne godziny współpracy – w tygodniu i w weekendy, dopuszczalna współpraca zdalna
  • Kluczową rolę w rozwoju firmy
  • Możliwość doskonalenia swoich umiejętności i zdobywania nowych doświadczeń
  • Atrakcyjny system wynagrodzeń
  • Wykwalifikowany i ambitny zespół
  • Współpraca na unikalnych zasadach (opis powyżej)
Uwagi:

Osoby zainteresowane proszone są o kierowanie cv na adres: info@inwi.pl

Prosimy o zamieszczenie w CV następującej klauzuli:

Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. A Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE: wyrażam zgodę na przetwarzanie przez INWI Development sp. z o.o. moich danych osobowych na potrzeby udziału w procesie rekrutacyjnym na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Analityk finansowy w branży nieruchomości
Warszawa
+
-
Firma:
INWI sp. z o.o.
Miejsce:
Warszawa
Zadania:
  • Controlling danych finansowych, budżetu oraz umów
  • Utrzymanie i rozwój baz danych
  • Pomoc w bieżących zadaniach zleconych przez Dyrektora Finansowego
  • Tworzenie prezentacji, investment memorandum oraz innych materiałów branżowych
  • Przygotowywanie analiz i raportów związanych z rynkiem nieruchomości
  • Wsparcie w czynnościach biurowych i administracyjnych
Poszukiwany profil:
  • Absolwenci kierunku związanego z ekonomią, finansami lub podobne
  • Mile widziane doświadczenie w branży nieruchomości
  • Bardzo dobra znajomość pakietu Office, w szczególności Excel oraz PowerPoint
  • Zdolności analityczne i interpersonalne
  • Zaangażowanie, komunikatywność, pomysłowość oraz chęć uczenia się
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum C1
Oferujemy:
  • Aktywne uczestnictwo w projektach deweloperskich i inwestycyjnych, również w procesie nabywania gruntów i budynków
  • Współpracę w przyjaznej atmosferze, w samym centrum Warszawy, tuż przy linii metra Świętokrzyska
  • Możliwość minimum jednego dnia w ramach pracy zdalnej
  • Znaczącą rolę w rozwoju firmy, będąc jej pełnoprawnym członkiem
  • Możliwość doskonalenia swoich umiejętności i pozyskania cennego doświadczenia
  • Atrakcyjny system wynagrodzeń, promujący zaangażowanie i wyniki, a w dłuższej perspektywie możliwość udziału w zysku
  • Praca w zespole z ekspertami: biegłym rewidentem, architektem, geodetą, programistą, rzeczoznawcą majątkowym, MRICS
Uwagi:

Osoby zainteresowane proszone są o kierowanie cv na adres: info@inwi.pl

Prosimy o zamieszczenie w CV następującej klauzuli:

Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. A Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE: wyrażam zgodę na przetwarzanie przez INWI Development sp. z o.o. moich danych osobowych na potrzeby udziału w procesie rekrutacyjnym na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Jeśli posiadasz wartościowe kompetencje i chcesz uczestniczyć w budowaniu INWI, skontaktuj się z nami.
Przedstaw nam siebie i powiedz co możesz wnieść do naszej firmy.
Jesteśmy otwarci na Twoje propozycje. Prześlij swoje CV i list motywacyjny na adres info@inwi.pl